137b0X0:  د رضا فولادگر: بهترین شیوه برای مقابله با تحریم ها حمایت از تولید ملی است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 286
نویسنده : حامد عابدی

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: : نرخ سود بانکی زیاد است و متاسفانه پول ها به جای اینکه به سمت بخش تولید برود به سمت بانکها رفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، حمیدرضا فولادگر شامگاه گذشته (پنجشنبه) در چهارمین جشنواره تولید کنندگان جوان استان اصفهان اظهار کرد: در سال گذشته با پیگیری های مستمر طرح بهبود محیط کسب و کار به قانون تبدیل شد که 29 ماده دارد و این قانون نشان می دهد که محیط برای سرمایه گذار بسیار با اهمیت است.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این قانون به تشکیل شورای گفت وگو اشاره شده است که متاسفانه در اصفهان تنها پس از تشکیل یک جلسه متوقف شد.

 

وی به پیگیری اصلاح قانون حداکثر استفاده از توان تولید به عنوان گام دوم حمایت از تولید ملی در اواخر سال گذشته اشاره کرد و گفت: این قانون با 23 ماده در نخستین جلسه کمیسیون صنایع و معادن در مجلس نهم با برطرف شدن ایراداتی در صحن علنی مطرح شده و تبدیل به قانون خواهد شد.

فولادگر به بودجه امسال اشاره کرد و افزود: مقرر شد کارگروهی برای حمایت از تولید ملی تشکیل شود که در صورت تشکیل می تواند بسیاری از مشکلات تولید کنندگان را برطرف سازد.

وی ادامه داد: در مجلس نهم یک کمیسیون ویژه به نام حمایت از تولید ملی و نظارت بر اصل 44 تشکیل شده است.

فولادگر با بیان اینکه بهترین شیوه برای مقابله با تحریم ها حمایت از تولید ملی است، تصریح کرد: سیستم بانکی باید روان کننده گردش مالی باشد.

وی افزود: نرخ سود بانکی زیاد است و متاسفانه پول ها به جای اینکه به سمت بخش تولید برود به سمت بانک ها رفته است.

 






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








cache014last1402396895